preskoči na sadržaj

Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka

Login
MATURANTI
Obrazovanje odraslih
Informacije za roditelje
Škola ambasador EP

Carnet novosti
Korisni linkovi

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2014.

Ukupno: 1099308
Ovaj mjesec: 174
Ovaj tjedan: 116
Danas: 9
 

ZAŠTO SAM DOBIO/LA 5?

Odličan ili 5 -  u potpunosti i s razumijevanjem odgovaram na postavljena pitanja. Potpuno, uredno, kvalitativno i kvantitativno izrađujem pisane i praktične zadatke  i dokumente, pokazujem kreativnost, samostalnost i sposobnost prosudbe činjenica i gradiva, u stanju sam kroz rad uočiti značenje,  protumačiti i prikazati zakonitosti u radu. Redovito sudjelujem u svim fazama nastavnog sata, samostalno donosim zaključke i postavljam pitanja, redovito pišem domaće zadaće, koristim neobvezne izvore znanja i potičem timski rad i kreativno rješavanje problema.


ZAŠTO SAM DOBIO/LA 4?

Vrlo dobar ili 4 -  odgovorima dajem objašnjenja, poznajem smisao rada, dajem objašnjenja za postupke rada i obrazlažem ih. Potpuno, uredno, kvalitativno i kvantitativno izrađujem pisane i praktične zadatke  i dokumente. Raspravljam o usvojenom gradivu,  uspoređujem činjenice i donosim zaključke. Redovito i kontinuirano sudjelujem u svim fazama nastavnog sata i  samostalno donosim zaključke.  Postavljam pitanja i  pišem redovito domaće zadaće. Primjenjujem znanje u rješavanju problema.


ZAŠTO SAM DOBIO/LA 3?

Dobar ili 3 - poznajem gradivo i prikladno ga izlažem, razumijem i poznajem radne postupke. Povremeno sudjelujem u usvajanju nastavnih sadržaja, odgovaram kada sam prozvan/a i samostalno donosim zaključke. Redovito pišem domaće zadaće, ali se zadovoljavam s onim što moram.

 
ZAŠTO SAM DOBIO/LA 2?

Dovoljan ili 2 - znam definirati pojmove, ali improviziram u izlaganju i radu. Radim bez sustavnosti. Ponekad sudjelujem u usvajanju nastavnih sadržaja, odgovaram kada sam prozvan/a. Nisam samostalan/na  i sustavan/na u radu.
Povremeno pišem domaće zadaće!

 
ZAŠTO SAM DOBIO/LA 1?

Nedovoljan ili 1 -  ne poznajem činjenice i postupke u radu, ne sudjelujem u radu, pogrešno tumačim gradivo i radne postupke. Ne ispunjavam praktične, pisane zadaće i dokumentaciju, ili ih pogrešno ispunjavam. Ne sudjelujem u usvajanju nastavnih sadržaja. Nezainteresiran/a sam  za rad i odbijam suradnju.

preskoči na navigaciju